CORE TRÉNINK V PRAXI 🙂 – sekání trávy

Aby záda nebolela 🙂 Hlídejte si držení těla i při běžných činnostech! Všímněte si, jaké mám držení těla – hlava zasunutá dozadu, ramena stažená od uší, neohýbám se v zádech, používám hluboký stabilizační systém CORE ( zpevňuji při výdechu povrchové i hluboké břišní svaly, při rotaci používám šikmé břišní svaly, kolena jsou volně pokrčená, dýchám do bránice…ani po posekání celé obrovské zarostlé zahrady mně nebolí v zádech 🙂 A to je ta motorová sekačka pekelně těžká!

Zveřejnil(a) Škola krásné ženy – zdraví: krása: sebe-vědomí dne Sobota 29. června 2019

Aby záda nebolela 

Hlídejte si držení těla i při běžných činnostech! Všímněte si, jaké mám držení těla – hlava zasunutá dozadu, ramena stažená od uší, neohýbám se v zádech, používám hluboký stabilizační systém CORE ( zpevňuji při výdechu povrchové i hluboké břišní svaly, při rotaci používám šikmé břišní svaly, kolena jsou volně pokrčená, dýchám do bránice…ani po posekání celé obrovské zarostlé zahrady mně nebolí v zádech.

 A to je ta motorová sekačka pekelně těžká!

Kategorie: Cviceni